Midsommar...

Då var det över för denna gången. Vilket fantastiskt väder det var på midsommarafton. Vi hade besök av två goda vänner och kunde sitta ute hela dagen och en bit in på kvällen. Bilden nedan är tagen runt 22.30 på kvällen och det var fortfarande helt fantastiskt. Tidigare på dagen hade vi dessutom besök av ett rådjur. Man blir lika fascinerad varje gång det dyker upp lite djur runt huset. Bilden på rådjuret fick jag tyvärr förbättra med AI men ni förstår känslan 😀 Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar!






Kommentarer